Been a while~

Haha, tja! Var ett jävla lång tid sen sist. Har skaffat energi så att jag kanske nu kan börja blogga kontinueligt igen! ;)
  Idag har jag haft typ 4h lång träningspass, så nu har jag energi så de räcker! Suttit hemma och spelat gitarr och tänkt på allt möjligt, funderat på vad fan man ska hitta på här i mitt liv. Och jag kom fram till slutsatsen att jag ska leva arje dag som dom kommer, ska söka in på någon random skola i Linköping eller Göteborg. Starta ett nytt liv mm. Hitta nya vänner, även om jag funderar på om dom kan ta och fylla platsen alla mina nuvarande vänner har i mitt hjärta. (Clishé aktit fan. Hur man nu stavade till det.) Snart kommer nog min studentmössa och fickplunta som jag beställt. Sen gäller det att börja förbereda inför studenten (Ja, redan!), köpa kavaj med mera och en rosa slips! ^^ På tal om ingenting så är jag smått bitter, inga rena kläder och när man kollade tvättstugan så är den bokad 3 dygn framåt av en och samma person. =[ Aja, men jag får ta o klara mig! Det ordnar sig, ska typ gå i kläder som jag annars aldrig använder. Tre dagar klarar man nog. Sedan så springer jag på blodprov och skit fortfarande, Haparandas sjukhus kommer inget vart. Måste vara alla läkare som inte klarade medicin-utbildningen som slått rötter här bara för att ingen annan vill.

Aja, men nu skall jag sticka och göra något!


Kommentarer
Postat av: Shizuka

Du kan ju alltid låna min svart-rosa rutiga slips! XP

2009-03-24 @ 19:28:00
URL: http://kagami-ame.blogspot.com
Postat av: Richard Strauss

Ah det har sannerligen gått ett tag mellan inläggen! =P

2009-03-29 @ 19:25:01
URL: http://straussi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0