Hmmh 2010

Då har jag bestämt att börja skriva igen!
Det var en person jag snackat med i knappt en timme som fick mig att börja skriva i blogg igen! (Tack!)
Och nu önskar jag att det håller i sig ett tag iaf, typ... Det tar sin tid o få läsare o när man väl slutar så dör det ut. :P Funderade häromdagen om de är ngn som egentligen bryr om vad jag skriver o vad som händer i mitt liv, men kanske det finns dem? Finns ju många bloggare osv, så fålk vill verkligen veta om andra. xP

Och vad gör jag vaken vid det här tiden? Ja, jag har firat jul/nyår i Haparanda hos familjen. Ska idag... snart börja åka mot Linkkan med familjen, vi ska först åka till Sala o sova över där o sedan fortsätta imorgon mot linköping... Lär va framme sent på söndagen. :) Men åh vad jag saknar hem! ... Så jag vill kunna sova i bilen, för att svara på frågan. xD

TACK till alla vänner för härlig 2009! Och speciell tack till Ida, Rasmus o deras familj för en lyckad nyårsfirande! :) Mysigt <3

Nu siktar jag på en härlig år!
Jag började bloggandet med att presentera mig... Funderade att uppdatera lite o berätta om mig IGEN, som en ny start på året eller ngt. XD

Namn: Fortfarande Niko Lehto xD
Ålder: 19år!
Läggning: Daah, gay ^^
Hårfärg: rödbrunt
Längd: 186cm
Studerar: Till biomedicinsk analytiker
Bor: Linköping! <3
Citat: "Om du gör det där så kommer du fan skita hallonpuffar resten av ditt sorgliga liv!"
Gillar: VÄNNER o träffa nytt folk.
Ogillar: Orkar inte fylla i detta. :D
Tur: LoL! Luck? What's that?

-Fantasifull, klumpig o tankspridd.
-Olycksfågel #1 (fråga vem som helst)
-Skillad på att flumma
-Skillad även på att skrämma iväg folk
-Typ spelnörd när det humöret faller på
-Finsk och inte helt, svensk men inte det heller... söderlänning i norrland o norrlänning i söder. Så I'm screwed, just like Jews.
-För snäll (?) och självkritisk. Men även negativ (då och då?)

Nu vaknar familjen så jag börjar lite med att avslutta detta session!! Måste börja packa lite xDDD Kom på det nu!

Ses ses och god start på året! Alla djävlar o änglar! NJUT

//Niko

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0