Sömnig dag~

Tjo!

Det var ett tag sen jag skrev senast... IGEN! Måste börja skriva mer, men verkar inte ha så mycket tid/ork att göra det. Men det är kanske en fråga om vad man har vant sig vid. Så de kommer väl tid då jag skriver dagligen. Aja, jag kan skriva lite kort om vad som hänt på siståne.

Annikka har flyttat till stan så vi har umgåtts ganska så mycket. Sen har jag varit på fest, som tog slut omkring 8 på söndag morgon. Kul som fan på festen och i allmänhet också. Inte så mycket att skriva om den saken.

Idag har jag varit extremt trött, använde Snoze funktionen typ 3-4ggr, och jag som vanligtvis undviker det. Sen har man 6lektioner i skolan, varav 2mattelektioner. Så på sista lektionen (Filosofin) så somnade jag samtidigt som jag skrev anteckningar... Kändes väldigt konstigt, och ni ska bara se mina anteckningar när jag slumrat till ett par gånger... Är ingen vacker syn. Sen så slog jag nästan huvudet i bordet en av gångerna jag somnade. (Han bromsa till lite innan.)

Aja, ska fara och sova lite nu~


Kommentarer
Postat av: Simon

Naw! Du får ta och sova på nätterna! :D <3

2009-01-13 @ 18:27:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0