@ SJ

Halloj!
Nu sitter jag här i cafét på ungdomens hus, lovade marta (hur man nu stavar hennes namn) att jag ska ta hand om försäljningen här ett tag. Dock så är det inte så mycket folk här, så då har jag lite tid att dega framför datorn.

Idag har det varit ganska värdelös dag i skolan. Kemi första timmen; fattar nada vad vi gjorde när vi experimentera, men det var kul. Såg värsta proffsigt ut. Borde börja ta bilder på våra Kemi-timmar så att man kan lägga upp bilder på det också. Därefter 3h håltimma och sen engelska, och när man kom dit så gjorde man absolut inget annat än snacka skit med läraren och sen sticka hem i förtid.

Lilli har fest idag, men jag vet inte om jag kan åka dit, har inget att dricka själv och orkar inte promenera för att köpa. Och sen är andra problemet hur jag skall ta mig dit. Så jag ska nog sitta framför Tv:n hemma och ta det lugnt för en gångs skull. Dock så borde jag jobba med Psykologi, Engelska, Projektarbete, Matte Diskret och E och sen Svenska... Men jag kan ta det imårgon istället... orkar inte idag. ;)

Det blir ingen bild till denna inlägg för jag sitter inte vid min egna dator. Men det får ni ta och leva med!
Hejsvejs! // Niko

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0