"Mänkki"

Halloj igen!

Mitt andra inlägg IDAG! Haha, jag tänkte skriva en kort sammanfatning av kvällen och lägga upp en bild... Vet inte just nu vilken, men någon iaf. Ikväll så har jag suttit nere i Cafét från typ 18-23... Trevligt hade vi! Dock typ inga besökare så det blev en kväll för mig, alexander och dom som jobbade där. Jag och Sofia möblerade om fiket så det blev ÜBER mysigt, tycker jag... Sedan så stekte vi plättar och pga att det inte var besökare så fick man känna sig lite mänkki o äta mycket~ Jag skrev mitt första inlägg i Café bloggen. Så dom av er som läser den kan tycka denna inlägg är lite upprepande. Aja, allmänt trevlig och mysig kväll som jag ska avsluta med att sitta en stund vid datorn och ta det lite lugnt!

Hejdå och Godnatt~!


(Syrran lekte paparazi någon gång i bilen...)

Kommentarer
Postat av: Simon

Café blogg? :D Vadå för café blogg?xD

2009-01-24 @ 11:55:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0