Kampsport Och Blood

Tjenixen.

Just nu sitter jag här i Cafét än en gång, dricker kaffe och tar det lugnt. Jag har inte skrivit på ett tag för jag har haft mycket att göra. Lördag fest, sov över hos Annikka och sen hem sent dagen därpå. Det var kul, men mer orkar jag inte skriva just nu om saken. Senare på Lördag träffade jag Ida och vi tog en promenad i lilla Haparanda. Vi besökte även stranden, det var tyst och mysigt... Vart ett tag sen jag gick i stan med avsikten att bara... vara.

Jag har även börjat med Ju-Jutsu igen! Härligt. Har inte kunnat träna sen sommarlovet för att jag varit sjuk typ hela tiden... Men nu, nu är jag taggad igen! Jag har fått blovprovsresultaten också (Dom som togs veckan före jul, pga min Hb.) Och det har visat sig att jag har höjt värde av "Blahmahla" (minns fan inte namnet, var lååångt och konstigt). Men detta kan orsaka: Trötthet, Depression, Oro och Ångest... Hmm, förklarar mycket... Aja, efter att de konstaterat det där så vad gör de... Ja, de skickar mig till nästa blodprovs-tagning grejsimojs. Och detta är om 3veckor... När jag väl tagit nästa blodprov så har det gått 10 veckor sen skolsköterskan såg mitt Hb... Och sen lär det ta minst 3veckor innan jag får resultaten igen. .Vartefter det lär ta_länge_innan dom gör något åt saken... Är typ som Samuli sa: "Nu vet vi vad han har; han har HIV! -Ja... Han dog för tre månader sen."

Aja, nu skall jag se  till om jag orkar göra läxor... Så hejdå!!

//Niko

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0