Kaffe, Agnosticism Och Kyla

Hello~!

Jag ska hinna med ett inlägg idag så jag får ta och raska på lite. Jag vaknade idag halv 8, som alltid före skolan. Sen kom jag på att vi börjar först 9:15... Och solklart så hade jag ju redan klätt på mig, käkat frukost och borstat tänderna när jag kom på det. Satt en stund vid datan o lyssna på musik. Promenaden till skolan och tillbaka var uber kall! Men jag överlevde...

Skoldagen flöt på som vanligt, våran klass satt i matsalen ungefär 1,5h. Hade en så kallad "Lunchmmeeting". Snacka bara om allt skit och hur vi haft det unfer lovet osv...

När jag kom till huset så hade dom öppnat cafét igen, så jag for dit o drack lite kaffe, tog det lugnt och spelade lite guitarrr~ Länge sen sist... Sedan tänkte jag spela piano, men den fungerade inte (Keyboard). Så jag får ta det en annan dag.
Väl hemma drack jag ännu mer kaffe (druckit mycket kaffe idag... kände bara för det.). Lätt ångest och uttråkad, men annars helt OK kväll.

Sedan tog jag ett test på nätet, typ vilken religion passar för dig. Så jag tänkte lägga upp lite av det iaf,  resultatet:

Agnosticism 80%
Satanism 60%
Paganism 60%
Atheism 55%
Hinduism 50%
Buddhism 40%
Haruhism 40%
 Islam 20%
Confucianism 20%
Christianity 10%
 Judaism 0%

You scored as agnosticism. You are an agnostic. Though it is generally taken that agnostics neither believe nor disbelieve in God, it is possible to be a theist or atheist in addition to an agnostic. Agnostics do not know or claim to know whether or not God exists, but could admit that someone else might know. An intellectually honest agnostic would have to take that position, as he has no more evidence of the impossibility of knowing God than he has of the existence of God. Agnosticism is a philosophy that God's existence is not proven. Some say it is possible to be agnostic and follow a religion; however, one cannot be a devout believer if he or she does not truly believe.

Och sidan jag gjorde den på är HÄR! ^^

Men nu brottomt innan de blir midnatt. xP
Så hejdå alla, och godnatt!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Satan så läckert hår du har! Längesedan jag såg dig hörru.

2009-01-14 @ 23:29:14
URL: http://saeny.blogg.se/
Postat av: Sakke

"Atheism 100%" \o/

2009-01-23 @ 00:16:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0