29Dec - 5Jan <3

Var bara tvungen o skriva ett inlägg! Förra veckan har varit de bästa som hänt mig. Se på raketer och fira nyår, Promenera ute i skymningen, mysa framför Tv:n... Allt med sin kära.Jag vet inte ens hur man ska kunna förklara, orden räcker inte till. Kan bara säga att... Jag är kär.

Den 29/12 steg du ut ur bussen, min hjärta stannade nästan när vi höll om varann...
Hjärtat som sen började bulta våldsamt, för att senare bli så lugn, varm och lycklig.

Sedan åtföljd av den underbara, dock snabba, men underbara veckan! När jag sen såg dig stiga in i bussen och se dig försvinna, kännde jag en klump växa i mitt strupe... Ögonen vattnades. Väl hemma märkte jag hur jävla mycket kallare lägenheten var utan dig, dina varma ögon.

Men snart... Snart ses vi igen!
Jag älskar dig. <3

//Niko



(Bilden tagen av Mig. Mha älsklingens kamera.)

Kommentarer
Postat av: Simon

Jag älskar dig!<3 Jag älskar dig!<3 Jag älskar dig!<3 Jag älskar dig!<3 Jag älskar dig!<3 Jag älskar dig!<3 Jag älskar dig!<3 Jag älskar dig!<3 Jag älskar dig!<3 Jag älskar dig!<3 Jag älskar dig!<3 Jag älskar dig!<3 Jag älskar dig!<3 Jag älskar dig!<3

2009-01-05 @ 23:58:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0