09 Börjar

Jahap, nu börjar skolan imårgon. Allt börjar rulla på som vanligt, det är nu 09 verkligen Börjar. Jag ser fram emot den kommande året, det börjar bra iaf. Längtar redan till sportlovet! Men är jue inte så extremt länge till det. I år blir det att ta studenten, flytta ifrån Happis och mycket annat.

År 08 har varit ett viktigt år för mig, säkert den mest händelserika året någonsin. Jag kom ut till mina närmaste vänner och därefter blev de till alla, inklusive familjen. Det var denna år jag träffade dom flesta av mina nuvarande vänner, fattar inte att det är bara ett år sen, de alla känns redan väldigt nära mig.

I år skall jag försöka skaffa jobb eller dylikt. Måste skaffa mig lite pengar. Dock orkar jag inte oroa mig för något just nu. Allt blir alltid bra till slut, på ett eller annat vis. Inte alltid på de sättet man hade förväntat sig, men bra blir det! :P
Sen skall jag även försöka blogga lite mer, men få se hur de går.

Hejdå för nu!


Kommentarer
Postat av: Simon

Jag längtar till sportlovet!!! Bra att du börjar blogga lite mer så jag har något att läsa<3 ;)

2009-01-07 @ 22:26:42
Postat av: Emma

Tjoo niko.. =)

2009-01-12 @ 11:04:34
URL: http://emenita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0