All Night Long

Tjenare igen...

Inatt bestämde jag mig för att försöka återskapa min dygnsrytm. Har inte haft något man kalla som rytm de senaste veckorna... Bara däckat då jag inte orkat sitta upp längre. Så nu sitter jag här hos familjen, nästan 5på morgonen och funderar hur fan man ska lyckas få tiden att gå...

Det är nu bestämmt, jag ska flytta den 20/21 denna månad... Det blir jue... kul? Hoppas jag iaf, vill träffa nya människor och framförallt bli vän med dem. :o Det känns som om det sku vara närmast omöjligt med tanke på hur det var att hitta nära vänner i Haparanda, dock kanske jag har ändratts så pass mycke så jag kan hitta vänner? Det får vi väl se!

Jag hoppas att sen när jag flyttat så lär jag börja blogga lite mer aktivt... Känns som att det borde jag göra, liksom så att folk som läser detta o som jag kanske inte kan se så ofta som jag gör nu får veta vad som händer i mitt liv, på ungefär iaf. :)

...Jag trodde aldrig jag skulle säga (skriva) detta, men jag kommer sakna Haparanda... Jag lever lyckligt, lyckligt och chill liv nu. Och är inte säker på om jag vil ändra på något just nu. Men livet måste gå frammåt, det är ganska så friggin oundvikligt. >.<

Hmm, längsta inlägget ever och typ inget innehåll. xD Aja, vad kan man förvänta sig av någon som sitter uppe väldigt sent(?) på morgonen och skriver. ^^

Men nu skall jag fara o kolla filmer eller dylikt för att hålla mig vaken, kanske träna på att rita comics... sku vela kunna detta. ^^ Aja, det ordnar sig... typ.
Byes.
//Niko

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0