No Sleep

Hej!
Det blev inge sömn inatt, redovisningen är halvklar och jag är skittrött... Skolan börjar om en timme. Livet ler..! ^^
Jag är inte van vid bloggandet så detta känns lite konstigt, säkert så de ska vara i början?
Ska snart börja göra mig i ordning, första timmen är spanska o vi ska kolla på film i en dunkelt upplyst klassrum... hoppas jag inte snarkar för mycket.

Igår hade vi rutinkontroll hos skolsköterskan, det enda som var OK med mig var typ längden.
Mitt hB (hemoglobin) var 180!!! normal är ~140. Jag sku inte tillåtas delta i några spårttävlingar, det sku anses som doping... så jag är genetiskt dopad??
Sen hade jag pulsen 50...  enligt värden borde jag va typ elitidrottare, wtf, JAG!?
Sen gnälde hon på att jag gåt ner 7kg sen Aprill, hon tror typ jag har ätstörningar! :O
P.S: Sköterskan skicka mig till läkaren pga hB värdet, ska fa dit o ta prover den 16:e.

Aja, nu ska jag snacka med folks på msn och sen promenera till skolan. :P
Hasta mañana. kanske.



Kommentarer
Postat av: Mia

moi ::D

2008-12-04 @ 10:58:34
URL: http://miukuuu.blogg.se/
Postat av: Viktor

Najs blogg :D

2008-12-08 @ 23:19:58
Postat av: Mia

perkele uppdateraa jo! :DD

2008-12-17 @ 16:22:51
URL: http://miukuuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0