Hellow

Tjenare!
Jag tänkte börja blogga på svenska, av någon anledning.
Aja, som första inlägg så skall jag skriva lite om mig själv. Lite ego, men kanske trevligt o veta vem som härjar bakom tangenterna.

Namn: Niko Lehto
Kön: Man (omg!!)
Ålder:
18
Bor:
I en liten skokartong vid nykterist HQ.
Ögonfärg:
Blå~! (Liknar medelhavet enligt en <3)
Längd:
185cm ^_^
Hårfärg:
Just nu blond. :O
Studerar:
Naturvetenskap
Läggning:
Gay Ftw xD
Gillar att:
Måla, Rita, Spela musik, Umgås, Lyssna på musik <3, Spela, Simma, Promenera. Och mycket mer. xP
Ogillar:
LÄXOR FFS och ... ... ... vette.

Det var lite om mig det. I fortsättningen ska jag väl försöka uppdatera bloggen lite, förhoppningsvis... kanske.
Nu måste jag dock börja skriva en redovisning, skolan börjar om 5h. ^^

Byes~
//Niko


Kommentarer
Postat av: Simon

Jippi en blogg! :D <3

2008-12-04 @ 07:33:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0