Linköping, 1:a inlägget.

TJENARE!

Då vart det dags att skriva igen, första inlägget som en Linköpingsbo~!

Ett liv-
Präglad av nya människor och nya ställen. Omringad av gott kaffe, springande sjukhuspersonal och föreläsningssalar. "Thrilled" av mysko&långa kulvert under skolan, sjungande soptunnor och rullande jultomtar. Skrämd av tentan, läxor o räkningar.

Helt enkelt ett gott liv.



Grannarna, klasskompisssarna och basgruppsvännerna är alla underbara. Likaså alla andra jag träffat och lärt känna här.
Älskade trädgårdsföreningen och mitt nya chill-ställe~
Dans, gym och tv-spel; pasta, blodpudding och falukorv!~



Världens bästa BMA:re började sin resa HT-09(Punkt, slut)


(En hundradels kulvert*)


*Gångar under våran skola

Kommentarer
Postat av: Emma

Fan va kul att du börjar skriva blogg igen. hur mår du? man börjar ju sakna dig,ida och anna xD hhahaha

2009-10-09 @ 00:35:58
URL: http://emmahjorth.blogg.se/
Postat av: Arwex

Jag kan ju försöka skriva lite oftare... :) Jag saknar dig också~

2009-10-12 @ 00:18:36
Postat av: Malin

kul med ett inlägg, se till att få tid att skriva lite oftare. Tycker det är kul att ha lite koll på vad du har för dig :) kram

2009-10-12 @ 22:14:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0