Peace

Idag hände det.

Jag uppnåde verklig... Innre stillhet. Lite svårt att förklara.... Känner sådan lugn, sådan lycka och fred. Ingen förklaring. Men nu känner jag att jag är fri, fri från alla nertyngande problem. Allt "dåligt" känns bara så oviktigt, det ordnar sig ändå om man alls försöker ordna till det.
 
Denna kännsla... Kännsla som jag tappat bort åratals sen, försvunnen. Jag uppnåde detta idag, en dag som bevisade för mig att kännslan finns där. Nu känner jag verkligen att jag kan njuta av sommaren, sällskapen och framtiden i sådan stillhet och lycka...

Vem du än är, vad du än tänker på när du läser detta. Du kan uppnå innre fred, om ens tillfälligt. Det är detta som nollställer all stress, oro och den djupaste sorg.

Oavsett hur naivt de nu låter, så tänker jag sträva efter att leva mitt liv som det kommer i fullständig... ro.

Tjolahej~!
//N.L



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0