Dunno, wtf.

Tjenare~

Jag vaknade med bara vettskapen om att jag måste städa, till synes väldans tråkig dag. Men detta visade sig senare vara "The Most Random Day" på så länge jag kan minnas...

Aja, vi tar det i ordning... Först blir jag attackerad av mina egna gardiner, jag lyckas då med allt. Fönstret öppen, dörren öppen och en vindpust = Curtain attack. de ramlade på mig. >_>

ca: 1h senare är jag ute o tar en paus, står bakom SJ på perongen och röker min sista cigg... Det springer en fucking ÄLG förbi mig på rälsen... Jag stod där, överumplad och förvirrad i typ en minut. Sedan kom frågan: "VAD FAN GÖR EN ÄLG HÄR MITT I STAN!?" Aja, sedan tillbaka in lite smått förvirrad än...

Och nu för ett tag sen på msn fick jag veta något väldans disdurbing.....

:3 säger: angela
 :3 säger: yelled your name out of nowhere when she touched my penis xD
:3 säger: to see if it makes boner go away.
-Niko- säger: LoL! O.o
:3 säger: sooo weve been thinking about you! you evil basturd.

That I didn't want to know.... (Ganska öppna vänner jag lyckats skaffa..?!)

Så jag konstaterar bara att random händelser händer inte bara i comics med dålig humor, utan det kan hända vem som helst... Apparently.

Byes~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0