Stå på dig, annars gör någon annan det.

Tja igen~

Var några dagar sen sist, har haft fullt upp med att försöka bli frisk, men utan framsteg. Jag var 6gånger sjuk mellan sommarlov och jul... Och nu börjar det igen, undra om jag kommer kunna träna i år heller; Saknar faktiskt det. Kom på att rubriken inte har något med denna onödiga inlägg o göra... Men gillar den bara; dock så kan jag ju säga att jag låtit virus trycka ned mig, men snart... snart så står jag upp och rättvisan segrar!! (Typ..)

Sen har jag närmast ingen minne av Tisdagen... Det är smått skrämmande, men... ja... har typ ingen förklaring.  Kom fram till det när Annikka fråga vad jag gjort igår. Lite pinsamt och inte kunna svara på frågan. Jag antar att dagarna börjat vara för mycket lik alla andra dagar. Därför alla minnen flyter typ ihop.

Men nu ska jag samla mina tankar så jag inte glömmer bort denna dag också.

// Amnesia


(Annikka N Me)

Kommentarer
Postat av: Simon

Smink, smink, smink! xD haha men du är snygg ändå ;)

2009-01-22 @ 19:05:16
Postat av: Anonym

haha skönt att höra att jag inte är den enda som inte alltid kan svara på frågor som "vad åt du till middag igår?" haha:D

2009-05-11 @ 01:11:47
URL: http://petronellllla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0