Vår ^^

Tjenare.
Nu börjar äntligen våren närma sig, det känner man på värmen, frånvaron av snön och av den höga högen med läxor. 

Kommer bli jobbig sommar för att jag inte fått någon sommarjobb, dom flesta säger bara "Du har ingen erfarenhet...", liksom lycka till med att skaffa någon då! Aja, men o andra sidan så kommer de bli skönt att komma och gå hur jag vill,
ta de lugnt, filosofera på stranden i skuggan av ett träd. Småsova på gräsmattan, läsa bok... Kommer ta min tid med allt, lära mig spela några låtar på piano. Och om jag inte kommer in på skolan så fortsätter jobbsökandet ett år till och samtidigt chilla. Nu har jag fått min studentmössa och köppt min rosa slipps, blir härligt med studenten. (Mössan var dock lite för stor...)

Men nu skall jag ut ett tag. Ciao~



Ah våren är här, visst är de skönt! /\

Kommentarer
Postat av: Mallan

mysigt med fimpar.. Såg att du hade blivit singel på fejjan, när hände det?

2009-05-03 @ 23:55:08
URL: http://ingensorg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0