Natt

Tja!

Ännu ett inlägg av mig! Måste ju fan bli stålt. Är inte så ofta som jag skriver...
Nu också bara för att jag inte har absolut något annat att göra. Jag kan inte få sömn och klockan är redan 04:00.

Promenerade nyss en sväng till Shell i det här stormvinden, delvis för att få spendera tid och delvis för att skaffa mig cigg. Det är ju mer folk ute på gatorna nu än det är mitt på dagen! Aja, det är ju festnatt... Men ändå.

Jag har lekt med Photoshop, men blir för de mesta bara slaffs, de som lyckas någorlunda ser uber konstiga ut. Kanske jag lär mig att använda programmet någon dag...

Och sen är de ju det där med vad Anna kommenterade, att jag borde fixa i bloggen, men jag vette fan hur! Orkar inte lära mig det nu också...

Nu ska jag spendera tid med typ någon film eller något~
Hejdå för nu!



(Andra bilder får ni kanske se någon gång..)

Kommentarer
Postat av: Simon

Hehe jag ska lära dig att använda photoshop ;)

2008-12-27 @ 12:17:28
URL: http://metrobloggen.se/simonpersson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0